آفیش
 
قالب وبلاگ
موبایل فرندلی و هشدار گوگل به روابط عمومی‌ها و برندها :: دوشنبه ٢٦ امرداد ۱۳٩٤
آیا رسانه‌های اجتماعی، روابط عمومی را تغییر داده است؟ :: دوشنبه ٢٦ امرداد ۱۳٩٤
3 مهارت مهم برای کارگزاران روابط عمومی امروز :: دوشنبه ٢٦ امرداد ۱۳٩٤
حقایق خوب، بد و زشت بازاریابی محتوا در سال 2015 :: چهارشنبه ٢٠ خرداد ۱۳٩٤
13 راهکار برقراری ارتباط موفق روابط عمومی ها با روزنامه نگاران :: چهارشنبه ٢٠ خرداد ۱۳٩٤
31 سرنخ جدید برای متخصصان روابط عمومی :: چهارشنبه ٢٠ خرداد ۱۳٩٤
انتشار کتاب رسانه‌های اجتماعی :: چهارشنبه ٢٠ خرداد ۱۳٩٤
نمرات :: سه‌شنبه ۱٢ خرداد ۱۳٩٤
در سوگ استاد :: جمعه ٤ اردیبهشت ۱۳٩٤
پنج راهکار برندسازی موثر برای جذب مخاطب :: چهارشنبه ٢ اردیبهشت ۱۳٩٤
نیمی از مدیران آمریکا به افزایش بودجه روابط عمومی‌ها فکر می‌کنند :: چهارشنبه ٢ اردیبهشت ۱۳٩٤
لاین؛ اپلیکیشنی با رشد سریع جهانی برای معرفی برندها :: چهارشنبه ٢ اردیبهشت ۱۳٩٤
سقوط روابط عمومی سنتی؛ بازاریابی محتوا ، آینده روابط عمومی است :: چهارشنبه ٢ اردیبهشت ۱۳٩٤
گوگل و دیزنی محبوب‌ترین برندهای جهان در میان رسانه‌ های اجتماعی :: چهارشنبه ٢ اردیبهشت ۱۳٩٤
پنج ابزار رایگان بصری برای روابط عمومی‌ها و بازاریابان :: شنبه ٢۳ اسفند ۱۳٩۳
درس‌ های بیل کلینتون برای روابط عمومی‌ ها و سیاستمداران :: شنبه ٢۳ اسفند ۱۳٩۳
کمپین تبلیغاتی جدید کوکاکولا/ رواج شادی آنلاین با استفاده از صورتک‌های emoji :: سه‌شنبه ۱٩ اسفند ۱۳٩۳
آیا روابط عمومی مرده است؟ :: سه‌شنبه ۱٩ اسفند ۱۳٩۳
چهار درس روابط عمومی که والت دیزنی به ما می‌آموزد :: سه‌شنبه ۱٩ اسفند ۱۳٩۳
14 آمار خیره‌کننده در رابطه با اینستاگرام :: پنجشنبه ۳٠ بهمن ۱۳٩۳
مروری بر عملکرد روابط عمومی‌ها در سال 2014 :: پنجشنبه ۳٠ بهمن ۱۳٩۳
پنج قانون برای ایجاد محتوای جذاب در رسانه‌ های اجتماعی :: چهارشنبه ۱٥ بهمن ۱۳٩۳
انتشار کتاب افکار عمومی نوین :: یکشنبه ٢۱ دی ۱۳٩۳
روابط عمومی، ششمین شغل پراسترس در جهان :: یکشنبه ٢۱ دی ۱۳٩۳
10 نکته داستان سرایی برای روابط عمومی‌ها :: یکشنبه ٢۱ دی ۱۳٩۳
میزگرد علمی آسیب شناسی فعالیت حرفه‌ای خبرگزاری‌ها در ایران :: چهارشنبه ۱٩ آذر ۱۳٩۳
پنج سوال که روابط عمومی‌ها باید در مورد رنگ در پیام‌های خود بپرسند :: سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳٩۳
چهار روش آمادگی بحران در رسانه‌ های اجتماعی :: پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳٩۳
چگونه روابط عمومی آفلاین تغییر یافته است؟ :: پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳٩۳
برگزاری مراسم اولین سالگرد درگذشت دکترمعتمدنژاد :: شنبه ۸ آذر ۱۳٩۳
درس های رسانه اجتماعی از یک خواننده و آهنگساز :: سه‌شنبه ٤ آذر ۱۳٩۳
پنج روش دوستی برندها با تلفن‌ های همراه :: سه‌شنبه ٤ آذر ۱۳٩۳
روزنامه‌نگاری شهروندی و دموکراسی :: جمعه ۱٦ آبان ۱۳٩۳
چهار عنصر کلیدی برای تیم مدیریت بحران :: دوشنبه ۱٤ مهر ۱۳٩۳
هفت روش معامله با مشتری بی‌توجه :: دوشنبه ۱٤ مهر ۱۳٩۳
نگاهی به مهمترین مهارت‌های ارتباطی :: دوشنبه ۱٤ مهر ۱۳٩۳
زنان در صدر مدیریت ارتباطات :: دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳٩۳
درس‌هایی از برندهای بزرگ برای بازاریابی محتوا :: یکشنبه ٢۳ شهریور ۱۳٩۳
مخاطب سنجی؛ حلقه مفقوده مطبوعات محلی؛ نگاهی به نشریات محلی استان اصفهان :: پنجشنبه ٢٠ شهریور ۱۳٩۳
بازاریابی و روابط عمومی؛ تفاوت در چیست؟ :: شنبه ۱٥ شهریور ۱۳٩۳
هفت درس بازاریابی از چالش سطل یخ :: پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳٩۳
پنج تکنیک برای افزایش خلاقیت روابط عمومی‌ها :: پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳٩۳
درس‌هایی که برندها باید از چالش سطل یخ بیاموزند :: شنبه ۸ شهریور ۱۳٩۳
شش تکنیک روابط عمومی ها برای گریل کردن تولیدات بازاریابی :: شنبه ۸ شهریور ۱۳٩۳
مجموعه کتاب‌های ۷ جلدی «روزنامه‌نگاری جدید» آمد :: سه‌شنبه ٢۸ امرداد ۱۳٩۳
ارتباطات بحران: درس های روابط عمومی از پلیس شهر فرگوسن :: سه‌شنبه ٢۸ امرداد ۱۳٩۳
تعامل نام‌ های تجاری بزرگ در رسانه‌ های اجتماعی :: یکشنبه ٢٦ امرداد ۱۳٩۳
کتاب روزنامه نگاری شبکه ای منتشر شد :: دوشنبه ٢٠ امرداد ۱۳٩۳
POETS – چشم اندازی نو به دنیای رسانه‌ها :: شنبه ٤ امرداد ۱۳٩۳
دلم که می گیرد :: سه‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳٩۳
هفت گونه از فعالین شبکه های اجتماعی :: پنجشنبه ۱٩ تیر ۱۳٩۳
فیس‌بوک به آنچه شما می‌بینید و یا گوش می‌دهید، گوش می‌کند(قسمت دوم) :: دوشنبه ۱٦ تیر ۱۳٩۳
چرا آینده فیس‌بوک مرتبط با گوشی هوشمند شما است؟(قسمت اول) :: یکشنبه ۸ تیر ۱۳٩۳
سه اشتباه در ارسال یک توییت :: جمعه ٦ تیر ۱۳٩۳
الفبای بازاریابی آنلاین :: شنبه ۳۱ خرداد ۱۳٩۳
هفت هدف برای شنیدن مخاطبان در رسانه‌های اجتماعی :: چهارشنبه ٢۸ خرداد ۱۳٩۳
از امروز همشهری را بخوانید، بشنوید و ببینید :: شنبه ٢٤ خرداد ۱۳٩۳
15 کلید پایدار برای موفقیت روابط عمومی‌ها :: شنبه ٢٤ خرداد ۱۳٩۳
رویکردهای شگفت انگیز در استراتژی بازاریابی محتوا :: دوشنبه ۱٢ خرداد ۱۳٩۳
درس های ارتباطی از مایا آنجلو :: یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳٩۳
موبایل؛ اولویت نخست دسترسی به شبکه‌های اجتماعی :: سه‌شنبه ٦ خرداد ۱۳٩۳
روند تحولات روزنامه نگاری در جهان :: دوشنبه ٥ خرداد ۱۳٩۳
روابط عمومی؛ علم یا هنر؟ :: شنبه ٢٧ اردیبهشت ۱۳٩۳
روزنامه‌نگاری در رسانه‌های اجتماعی :: چهارشنبه ٢٤ اردیبهشت ۱۳٩۳
حقایق :: پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳٩۳
تناسب اندام با کمک ابزارهای آنلاین :: پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳٩۳
درس‌های اساسی کسب و کار اجتماعی برای روابط عمومی‌ ها :: سه‌شنبه ٩ اردیبهشت ۱۳٩۳
کوری بغض مرا گنگ‌ترین مسأله‌ها می‌فهمند :: پنجشنبه ٤ اردیبهشت ۱۳٩۳
چهار رویه اثرگذار بر حوزه روابط عمومی :: پنجشنبه ٤ اردیبهشت ۱۳٩۳
درس‌هایی از انفجار بوستون برای پاسخ به بحران‌ ها :: پنجشنبه ٤ اردیبهشت ۱۳٩۳
نفرین :: سه‌شنبه ٢٦ فروردین ۱۳٩۳
پنج سوال اساسی برای 15 دقیقه نخست وقوع بحران :: یکشنبه ٢٤ فروردین ۱۳٩۳
Gamification: ابزاری قدرتمند برای روابط عمومی‌ها :: شنبه ۱٦ فروردین ۱۳٩۳
پنج دلیل اثربخشی زنان در مدیریت روابط عمومی‌ ها :: جمعه ۱٥ فروردین ۱۳٩۳
چرا آبی رنگ واقعی رسانه‌های اجتماعی است؟ :: یکشنبه ۱٠ فروردین ۱۳٩۳
سکوت :: پنجشنبه ٢٢ اسفند ۱۳٩٢
فیس‌بوک واتس‌اپ را مفت خرید؟ :: دوشنبه ۱٩ اسفند ۱۳٩٢
مناظره فیلترینگ و شبکه‌های اجتماعی :: دوشنبه ٥ اسفند ۱۳٩٢
کاربرد توییتر به تجربه تلفن همراه وابسته است :: پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳٩٢
کارشناسان روابط عمومی چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟ :: پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳٩٢
۱۰ آمار رسانه‌های اجتماعی که نگاه شما را عوض می‌کند! :: چهارشنبه ٢ بهمن ۱۳٩٢
گرایش‌های رسانه‌های اجتماعی در ‌سال ۲۰۱۴ :: پنجشنبه ٢٦ دی ۱۳٩٢
پنج شبکه اجتماعی نوظهور که روابط عمومی ها باید درباره آنها بدانند :: پنجشنبه ۱٩ دی ۱۳٩٢
بهترین شهرها برای علاقه‌مندان به روابط عمومی و بازاریابی :: یکشنبه ۱٥ دی ۱۳٩٢
قطار فیلترینگ به ایستگاه اپلیکیشن‌های ارتباطی موبایل رسید :: یکشنبه ۱٥ دی ۱۳٩٢
پنج کلید برقراری ارتباط غیرکلامی جذاب :: یکشنبه ۱٥ دی ۱۳٩٢
گذر از رسانه سنتی به اجتماعی :: پنجشنبه ٢۸ آذر ۱۳٩٢
امشب تمام عاشقان رادست بسر کن :: پنجشنبه ٢۸ آذر ۱۳٩٢
پنج راه اساسی برای تعامل برندها با طرفداران و دنبال کنندگان :: سه‌شنبه ٢٦ آذر ۱۳٩٢
فرزانه فروتن :: پنجشنبه ٢۱ آذر ۱۳٩٢
رویکرد جدید به شبکه‌های اجتماعی با حضور سیاستمداران ایران :: سه‌شنبه ٥ آذر ۱۳٩٢
پنج نمونه از بهترین فرمت‌های تولید محتوا برای جذب مخاطب :: سه‌شنبه ٥ آذر ۱۳٩٢
باور کنید پاسخ آیینه سنگ نیست :: پنجشنبه ۳٠ آبان ۱۳٩٢
آیا رسانه‌‌های اجتماعی ما را هوشمندتر می‌‌سازند؟ :: یکشنبه ۱٩ آبان ۱۳٩٢
روابط عمومی در چشم انداز رسانه‌های جدید :: یکشنبه ۱٩ آبان ۱۳٩٢
روزهای دلتنگی :: جمعه ۱٠ آبان ۱۳٩٢
توییتر و افزودن دکمه لایک :: یکشنبه ٢۸ مهر ۱۳٩٢
چهار فیلم ویدیویی که هر شرکت باید آن را تولید کند :: یکشنبه ٢۸ مهر ۱۳٩٢
راهنمای نشنال جئوگرافیک برای عکاسی :: چهارشنبه ٢٤ مهر ۱۳٩٢
5 درس از استراتژی جدید بازاریابی کوکا کولا :: جمعه ٥ مهر ۱۳٩٢
رسانه‌های اجتماعی: ابعاد و ظرفیت‌ها :: دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳٩٢
سیر تکاملی ارتباطات :: یکشنبه ۱٠ شهریور ۱۳٩٢
کسب‌و‌کارهای ضد اجتماعی در عصر رسانه‌های اجتماعی :: دوشنبه ٢۸ امرداد ۱۳٩٢
در ۶۰ ثانیه چه اتفاقاتی در وب ۲۰۱۳ می‌افتد؟! :: دوشنبه ٢۱ امرداد ۱۳٩٢
به بهانه روز خبرنگار :: پنجشنبه ۱٧ امرداد ۱۳٩٢
همگرایی رسانه‌ای؛ رسانه‌ها باهم نه برهم! :: چهارشنبه ٢ امرداد ۱۳٩٢
تأملی بر ضرورت بهره مندی از رسانه های اجتماعی :: یکشنبه ٢۳ تیر ۱۳٩٢
بیشترین زمان کاربران صرف چه سایت‌هایی می‌شود؟ :: دوشنبه ٦ خرداد ۱۳٩٢
رسانه‌های اجتماعی چگونه در بحران به مردم کمک می‌کنند؟ :: چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳٩٢
دومین همایش روز رسانه های اجتماعی :: یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳٩٢
واقعیت رسانه‌های اجتماعی در حادثه بوستون :: شنبه ٧ اردیبهشت ۱۳٩٢
همه چیز درباره فیس‌بوک هوم که باید بدانید! :: یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳٩٢
رسانه های اجتماعی به زبان ساده :: یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳٩٢
۱۰ ابزار تحلیل و توسعه رسانه‌های اجتماعی :: چهارشنبه ٢۱ فروردین ۱۳٩٢
سال نو مبارک :: جمعه ٢ فروردین ۱۳٩٢
۷ پیشنهاد برای ایجاد گفتگوهای جذاب در رسانه‌های اجتماعی :: شنبه ٢٦ اسفند ۱۳٩۱
دارندگان تلفن‌های همراه چه چیزی مصرف می‌کنند؟ :: شنبه ۱٩ اسفند ۱۳٩۱
بررسی اسکار ۲۰۱۳ در رسانه‌های اجتماعی (۲) :: چهارشنبه ۱٦ اسفند ۱۳٩۱
بررسی اسکار ۲۰۱۳ در رسانه‌های اجتماعی (۱) :: یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳٩۱
زمان برگزاری سمینار هویت و شبکه های اجتماعی تغییر کرد :: یکشنبه ٢٩ بهمن ۱۳٩۱
سواد خبری چیست؟ :: یکشنبه ٢٩ بهمن ۱۳٩۱
سمینارهویت های جمعی ایرانیان و شبکه‌های اجتماعی مجازی :: سه‌شنبه ۱٠ بهمن ۱۳٩۱
تغییر نقش دروازه‌بان‌های خبری :: شنبه ٢ دی ۱۳٩۱
عمر :: دوشنبه ٢٢ آبان ۱۳٩۱
در اینترنت، هیچکس نمی‌داند که شما یک سگ هستید! :: شنبه ٢٠ آبان ۱۳٩۱
۱۰ واقعیت درباره فعالیت رسانه‌های اجتماعی در سال 2012 :: یکشنبه ٧ آبان ۱۳٩۱
زندگی برای فیس‌بوک یا فیس‌بوک برای زندگی؟ :: یکشنبه ٧ آبان ۱۳٩۱
انواع شبکه‌های اجتماعی آنلاین :: دوشنبه ۱٠ مهر ۱۳٩۱
از های و هوی کوچه و بازار خسته ام :: شنبه ۸ مهر ۱۳٩۱
در سوگ استاد :: چهارشنبه ٥ مهر ۱۳٩۱
روزنامه‌نگاری کفش چرمی :: یکشنبه ٢ مهر ۱۳٩۱
بهترین و بدترین کشورهای جهان در استفاده از وب :: جمعه ۳۱ شهریور ۱۳٩۱
خرید و فروش هوادار در توییتر :: چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳٩۱
عید مبارک :: یکشنبه ٢٩ امرداد ۱۳٩۱
از چه لرزیدی زمین؟ :: شنبه ٢۸ امرداد ۱۳٩۱
هزینه طراحی لوگوهای مشهور دنیا چقدر بوده است؟ :: جمعه ٢٠ امرداد ۱۳٩۱
کاربران فیس‌بوک به اندازه کاربران گوگل پلاس راضی نیستند :: جمعه ۱۳ امرداد ۱۳٩۱
سواداطلاعاتی و تفکر انتقادی :: جمعه ۱۳ امرداد ۱۳٩۱
اجتماعی شدن و انبوه سپاری خبر :: پنجشنبه ۱٢ امرداد ۱۳٩۱
پربیننده‌ترین عکس جهان :: سه‌شنبه ۳ امرداد ۱۳٩۱
خبر و رسانه‌های اجتماعی در یک تحقیق :: یکشنبه ۱ امرداد ۱۳٩۱
اعلام نمرات :: جمعه ٩ تیر ۱۳٩۱
اعلام نمرات :: جمعه ٩ تیر ۱۳٩۱
اعلام نمرات :: جمعه ٩ تیر ۱۳٩۱
حرف‌های خوب :: شنبه ٢٧ خرداد ۱۳٩۱
نخستین همایش روز رسانه های اجتماعی :: شنبه ٢٧ خرداد ۱۳٩۱
اندیشه :: دوشنبه ٢٢ خرداد ۱۳٩۱
تغییر جمله :: چهارشنبه ۱٠ خرداد ۱۳٩۱
تبریک :: دوشنبه ۱٤ فروردین ۱۳٩۱
اعلام نمرات :: سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۳٩٠
سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۳٩٠ :: سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۳٩٠
[ ] [ ] [ مدیر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
صفحات اختصاصی

آرشيو مطالب
امکانات وب