آفیش
 
قالب وبلاگ

اگر رسانه‌های اجتماعی روشی برای صحبت با مخاطبان هستند، بنابراین استراتژی شما فقط به خوبی روشی خواهد بود که از طریق آن با مخاطبان خود در تعامل هستید. محتوای متعدد، خلاق و بدقت برنامه ریزی شده که مارک (علامت) تجاری را به همراه بخشی از مخاطبان خاص از دست می‌دهد در واقع اصلا عالی نیست. قبل از تولید محتوا لازم است شنیدن مد نظر قرار گیرد.

شروع هر مکالمه خوب با گوش دادن است. توانایی گوش دادن و نظارت بر کانال‌های اجتماعی خود، شما را قادر می‌سازد تا به ارزیابی بپردازید که چه محتوایی اثر می‌گذارد و چه محتوایی نیاز به تنظیم و بهبود گردش در طول مسیر دارد.


اما شما باید به چه چیزی گوش دهید؟ گفتن اینکه گوش دادن اهمیت دارد بسیار آسان است ـ اما تعیین اهداف برای آن گوش دادن کمی مشکل‌تر هستند.

"لورن فریدمن "(Lauren Freedman) سخنگوی شرکت  E-tailingو رییس توانایی‌های اجتماعی شرکت Adobe ، هفت هدف متفاوت برای گوش دادن به مخاطبان در رسانه‌های اجتماعی را به اشتراک می‌گذارد:

رادار: سیستم هشدار اولیه درباره کیفیت محصول و یا موضوعات خدماتی

یادگیری: یادگیری کلمات کلیدی که مشتریان به کار می‌برند جهت تنظیم پارامترهای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO ) و بازاریابی موتورهای جستجو (SEM )

ردیابی: ردیابی مکالمات از طریق چرخه زندگی کمپین‌های مختلف

شناسایی: شناسایی سایت‌ها، عقاید کلیدی افراد تاثیر گذار سابق و همتایان برای ایجاد تعامل

حمایت: ارایه اطلاعات یا پاسخ به سوالات در جاهایی که مصرف کنندگان آنلاین هستند مانند فروم‌ها

اندیشه پردازی: دستیابی به ایده‌های تازه برای نوآوری در محصولات، خدمات و بازاریابی

ارتباط: برقراری ارتباط با تاثیر گذاران صنعت و ساختن روابط با آن ها

[ چهارشنبه ٢۸ خرداد ۱۳٩۳ ] [ ٤:٠۸ ‎ب.ظ ] [ معصومه رشیدی ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
صفحات اختصاصی

آرشيو مطالب
امکانات وب