آفیش
 
قالب وبلاگ

برای گرد آوردن یک تیم ارتباطات تا بتواند با موفقیت سازمان خود را در خلال یک بحران راهنمایی و مدیریت کند، ویژگی‌های خاصی وجود دارد که باید در میان کاندیداها به شکلی برجسته وجود داشته باشد.
Sandra Coyle موسس Coyle Communications  برخی از این آیتم‌های اصلی را برای ویژگی‌های اعضاء تیم مدیریت بحران به اشتراک گذارده است:

1. پیوند و رابطه: چگونه تقسیم بندی آنها برای نتایج بحران حیاتی هستند؟ به عنوان مثال اگر شما با یک تهدید برای عملیات فنی روبرو شدید؛ CIO یا مدیر فناوری اطلاعات و CTO یا همان مشاورین تکنولوژی و ارتباطات به عنوان اعضاء اصلی محسوب می‌شوند.

2. مهارت‌ها: چه مهارت‌هایی لازم است به تیم افزوده شود تا عملکرد خوبی داشته باشند. به طور معمول انتخاب مدیر منابع انسانی، مدیر ارشد استعداد، مدیر فناوری اطلاعات/ مشاورین تکنولوژی و ارتباطات و مشاور حقوقی تیم را با حداکثر پنج یا شش مهارت حفظ می‌کند. مهارت‌هایی که شما به آن نیاز دارید بستگی به بحرانی دارد که با ان مواجه شده‌اید و انتخاب درست تاثیر قابل توجهی بر روی نتایج شما خواهد داشت. پس عاقلانه انتخاب کنید.

3. رهبری: موثرترین تیم بحران که من تابحال با آنها کار کرده‌ام یک رییس منصوب شده توسط مدیر ارشد اجرایی و یا مدیر عامل داشت به عنوان نماینده او و ارایه دهنده گزارش‌ها. دارا بودن یک رییس مستقل برای کمک به مذاکره و هدایت بحث با در نظر گرفتن همه گزینه‌ها، برای کسب نتایج مثبت ضروری است.

4. تجربه: آیا پرسنل و یا کارکنانی وجود دارند که دارای تجربه بحران‌های پیشین داشته باشند؟ اگر چنین است شما باید آنها را در تیم خود داشته باشید تا به رهبری شما کمک کنند و به رییس مشورت بدهند. آنها همچنین می‌توانند به عنوان عضو کمکی و نه به عنوان بخشی از تیم رسمی بحران به شما خدمت کنند.

منبع: کاوشگران روابط عمومی

[ دوشنبه ۱٤ مهر ۱۳٩۳ ] [ ٤:٤٢ ‎ب.ظ ] [ معصومه رشیدی ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
صفحات اختصاصی

آرشيو مطالب
امکانات وب