آفیش
 
قالب وبلاگ

 کتاب افکار عمومی نوین با تدوین و گردآوری محمد رضا حقیقی، ومقدمه پرفسور یحیی کمالی پور استاد و رئیس دپارتمان دانشگاه پور دو کلیومت آمریکا، سال 1393 از سوی انتشارات مشق شب ( تهران ) منتشر شد.
این کتاب شامل 10 فصل در132 صفحه با شمارگان  1000 نسخه و به قیمت 115000 ریال در قطع وزیری برای نوبت دوم چاپ شده است.
فصل های کتاب شامل تیتر‌های : افکار عمومی چیست، روند افکار عمومی، رهبری افکار عمومی، نقش تبلیغات درافکار عمومی، شرایط و مراحل شکل گیری افکار عمومی، مراحل باز داری و هدایت افکار عمومی، مفهوم شایعه و تاثیر آن بر افکار عمومی، افکار عمومی و تاکتیک‌های اطلاعاتی و ارتباطی، اثر گذاری بر مخاطبان و  افکار عمومی و نقش رسانه‌ها در متقاعد سازی می‌باشد.
این کتاب در مورد ضمیر ناخود آگاه جمعی یا ریشه های فرهنگی و یا روندی که در کشاکش مسیر پیشرفت به مدرنیته و مدرنیزه شدن می انجامد همه و همه شالوده‌ای  از ذهن جامعه را می سازد  که در مجموع به پدیده‌ای به نام افکار عمومی تبدیل می شود، می‌پردازد.
افکار عمومی در یک جامعه هم به صورت ریشه‌ای و کلی بر پهنه هستی زیست گونه آن سایه دارد و هم در مسیر اتفاقات گونه‌گون رنگ و نقشی خاص گرفته و پدیدار می‌شود.
حال پاسخ به این سئوال ها که:" آغاز این پدیده در دست کیست؟" و " روند و نتیجه آن به چه صورت خواهد بود؟" را در این مجموعه که نتیجه تحقیق و پژوهش جناب آقای محمد رضا حقیقی است خواهیم یافت.

[ یکشنبه ٢۱ دی ۱۳٩۳ ] [ ۸:٢٢ ‎ب.ظ ] [ معصومه رشیدی ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
صفحات اختصاصی

آرشيو مطالب
امکانات وب