آفیش
 
قالب وبلاگ

تهییج کردن علایق مخاطب یک چیز است، تبدیل فرد کنجکاو به مشتری چیز دیگری است. این دیدگاه‌ها می‌تواند شما را در رسیدن به این اهداف یاری نماید.
زمانی که شما می‌خواهید اقدام به ایجاد محتوا در وبلاگ نمایید، اولویت نخستین شما باید نوشتن محتوایی باشد که فقط دارای کیفیت بالایی نباشد بلکه به خوبی مخاطب را به خود جذب نماید.
چه شما درحال نوشتن مطلب دربارهbusiness-to-business : B2B (تجارت بین دو بنگاه که بیشتر شامل عمده‌فروشی‌ها می‌شود) یا Business to Consumer: B2C (تجارت بین بنگاه و مصرف‌کننده که بیشتر شامل خرده‌فروش‌ها می‌شود) باشید، مهم این است که اطلاع رسانی و الهام بخشی به مخاطب به گونه‌ای باشد که او را به برداشتن گام‌های بعدی در چرخه فروش شما ترغیب کند.


در واقع، وبلاگ کسب و کار شما باید برای مشتریان بالقوه‌‌تان ابزار دیگری فراهم نماید تا درباره صنعت، شرکت، محصولات و خدمات شما بدون چرب زبانی و فشار در فروش به تحقیق بپردازند:

اگر مایل هستید بدانید کی و از کجا باید شروع به ایجاد محتوای جذاب نمایید، یک یا تعدادی از این فرمت‌ها که برای ایجاد سطح بالای تعامل با مصرف کنندگان اثبات شده‌اند را امتحان کنید  
1. وایت پیپر: در حالیکه پست‌های وبلاگ اغلب در سه یا پنج پاراگراف نوشته می‌شوند، در وایت پیپر می‌تواند ده صفحه و یا بیشتر باشد، محتوایی با جزییات بیشتر. وایت پیپر ممکن است بهترین ابزار برای القاء کسب و کار با شما نباشد، اما اطلاعات کلیدی در طول فرایند تحقیق افراد فراهم می‌آورد.

2. کتاب الکترونیکی: همانند وایت پیپر، یک کتاب الکترونیکی می‌تواند مقدار زیادی اطلاعات در مورد موضوع مورد علاقه فراهم آورد. این یک فرمت جالب برای نشان دادن طرز فکر رهبران در مورد یک موقعیت خاص و موثرترین عامل در مراحل اولیه چرخه فروش است. زمانی که مصرف‌کنندگان، هدف فروش قرار می‌گیرند بهتر است که از اصطلاح « کتاب الکترونیکی» بیش از « وایت پیپر» استفاده شود.  

3. وبینار: از آنجا که همیشه امکان شرکت در سمینار فراهم نیست، وبینار( کنفرانس آنلاین) بهترین چیز بعد از آن است. به طور کلی وبینار به صورت زنده اجرا می‌شود و می‌تواند یک تجربه فوق‌العاده‌ای جذاب برای مخاطبان خود بوجود آورد.

4. پست‌های وبلاگ: شما الان درحال خواندن یکی از این پست‌ها هستید. افزودن تصاویر، ویدیو و اینفوگرافیک‌های مفید می‌تواند تعامل شما با مخاطبانتان را افزایش دهد.

5. مطالعه موردی: مصرف کنندگان دوست دارند بدانند که چگونه دیگران از محصولات و خدمات شما بهره مند شد‌ه‌اند، به اشتراک گذاردن این تجربیات می‌تواند در تبدیل این مصرف کنندگان به مشتریانتان در نتیجه کنجکاوی آنها سودمند باشد.  

منبع: کاوشگران روابط عمومی

[ سه‌شنبه ٥ آذر ۱۳٩٢ ] [ ۱:٠۸ ‎ق.ظ ] [ معصومه رشیدی ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
صفحات اختصاصی

آرشيو مطالب
امکانات وب