کاربرد توییتر به تجربه تلفن همراه وابسته است

توییتر و فیس‌بوک با ایجاد رابط‌ کاربری دیداری‌تر هم بوسیله اپلیکیشن‌ها و هم موبایل‌‌وب‌ها برای کاربران امکانات دسترسی بیشتر را فراهم کرده‌اند. به هرحال بر اساس گزارش جدید نیلسن درباره مصرف‌کنندگان دیجیتال ایالات متحده، به طور متوسط کاربران موبایلی توییتر از اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند کمی بیش از سه ساعت در ماه استفاده می‌کنند و درست درنقطه مقابل کاربران کامپیوترهای شخصی قرار دارند که ماهانه ۳۶ دقیقه را در پلت‌فرم‌ها سپری می‌کنند. این آمار در فیس‌بوک از درصد بالاتری برخوردار است بطوریکه متوسط کاربران موبایلی که ازاپلیکیشن‌های کوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند تقریبا هشت ساعت در ماه است در مقایسه با کاربران کامپیوترهای شخصی که شش ساعت در ماه را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند.

طبق آمارهای ایجاد شده، چارت زیر نشان می‌دهد که چگونه کاربران در حال استفاده از دو شبکه اجتماعی هستند و برای چه مدت؟ حتی اگرکاربران فیس‌بوک زمان بیشتری را در این پلت‌فرم سپری کنند، اپلیکیشن‌های توییتر گوشی‌های هوشمند مسافت طولانی‌تری در مدت زمان بیشتری پیموده‌اند.

منبع: سایت سوشیال مدیا

 

/ 1 نظر / 7 بازدید