کمپین تبلیغاتی جدید کوکاکولا/ رواج شادی آنلاین با استفاده از صورتک‌های emoji

اما چرا کوکاکولاws   را که در واقع پسوند دامنه ملی کشور ساموآ است برای نشانی خود لحاظ کرده است؟  
آژانس تبلیغاتیDDB پورتوریکو می‌گوید: «دامنه‌هایی مانندcom ، net  و org  شکلک‌های emojiرا نمی‌پذیرند». « بعد از انجام برخی تحقیقات در حوزه‌هایی که ‌emoji  را قبول می‌کنند، ما تصمیم گرفتیم از دامنه ws  استفاده کنیم چرا که مطالب و پیام‌ها می‌توانند بر روی عبارت «ما لبخند می‌زنیم.We Smile » تاکید کنند و از این رو به نظر رسید این پسوند بیشتر می‌تواند به برند و پیام برند ما مربوط باشد.
درحال حاضر، تمام یو آر ال‌های emoji به صفحه فرود (landing page) اص، Emoticoke.com  راهنمایی می‌شوند. وب سایتی که مشتریان می‌توانند در یک فرصت در آن ثبت نام و از لیست موجود یو ار ال خود را انتخاب کنند تا emoji  آدرس وب سایت مختص خود را دریافت کنند. این کمپین توسط رسانه‌های سنتی از جمله رسانه‌های  outdoor  پشتیبانی می‌شود.
آلخاندرو گومز ،رییس آژانس تبلیغاتی  DDBپورتوریکو، می‌گوید: در حال حاضر اکثریت قریب به اتفاق مخاطبان ما از طریق تلفن همراه از وب سایت ما بازدید می‌کنند و از آنجا که شکلک‌های emoji  به نوعی زبان دوم برای مصرف کنندگان جوان‌تر کوکاکولا تبدیل شده‌اند، احساس ما این است که این می‌تواند یک فرصت عالی باشد تا در سطح عمیق‌تر با مهمترین بخش جمعیتی در ارتباط باشیم.

منبع: کاوشگران روابط عمومی

/ 0 نظر / 7 بازدید