14 آمار خیره‌کننده در رابطه با اینستاگرام

با توجه به وضعیت و موقعیت کنونی اینستاگرم به عنوان یک جامعه جهانی، در اینجا به 14 مورد آماری که لازم است در مورد برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی بدانید اشاره می‌شود:

•    اینستاگرم دارای 300 میلیون کاربر فعال ماهانه است(اینستاگرام)
•    مدیران اینستاگرم پیش‌بینی می‌کنند این شبکه درنهایت با موفقیت به یک میلیارد کاربران فعال ماهانه خواهد رسید. (Business Insider)
•    اینستاگرم جزء هشتمین اپلیکیشن محبوب تلفن همراه در ایالات متحده است. (کام اسکور)
•    پیش‌بینی می‌شود که اینستاگرم به 45.8 میلیون کاربران آمریکایی در سال 2015 و 50.6 میلیون در سال 2016 خواهد رسید. (Statista: بزرگ‌ترین پورتال آماری جهان)
•    بیش از 30 میلیارد عکس از زمان راه‌اندازی اینستاگرام در سال 2010 به اشتراک گذارده شده است ( اینستاگرم ).
•    به‌طور متوسط 70 میلیون عکس از طریق این اپلیکیشن هر روز به اشتراک گذاشته می‌شود (اینستاگرام).
•    تعامل و ارتباط در اینستاگرم 15 برابر بیش از فیسبوک است (Fast Company)
•    53درصد از کاربران بزرگ‌سال اینترنت در رده سنی 18 تا 29 در اینستاگرم  حضور دارند که این از 37 درصد سال 2013 بیشتر است (مرکز تحقیقات پیو)
•    76 درصد از نوجوانان آمریکایی از اینستاگرم استفاده می‌کنند و آن را شبکه اجتماعی موردعلاقه خود ساخته‌اند. (CBS News)
•    49 درصد از کل کاربران اینستاگرام، هر روز از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند (مرکز تحقیقات پیو).
•    94 درصد از کاربران اینستاگرام در فیس بوک حضور دارند (مرکز تحقیقات پیو) فیس بوک مالک اینستاگرام است.
•    58درصد از کاربران توییتر از اینستاگرم نیز استفاده می‌کنند(مرکز تحقیقات پیو)/
•    52درصد از کاربران اینستاگرم همچنین از توییتر استفاده می‌کنند (مرکز تحقیقات پیو).
•    نایک مشهورترین برند در اینستاگرام است (Totems List).
جف پیترز، متخصص رسانه‌های اجتماعی در گروه هالو در یک بیانیه خبری گفت:« یکی از جالب‌ترین جنبه‌های اینستاگرم این است که این اپلیکیشن واقعاً یک «سایت» نیست اما تقریبا به شکل کامل در تلفن همراه زندگی می‌کند».
«پیتر اضافه می‌کند: درحالی‌که این امکان برای هر برند وجود دارد که از اینستاگرام استفاده کند، این پلت‌فرم خودش برای برندها و صنایعی که بسیار بصری‌گرا هستند، جذاب‌ترین برنامه است. اینستاگرام به ایجاد ارتباط بصری بین برندها و مصرف‌کننده و یا یک مشتری بالقوه کمک می‌کند».  
Natasha Koifman مدیر روابط عمومی در وبلاگ cision نوشت: «تقریباً هر نام تجاری تا زمانی که می‌خواهد« خلاق و معتبر» باقی بماند، می‌تواند بر روی اینستاگرام سرمایه‌گذاری کند. مهم این است که چگونه شما از این اهرم استفاده کنید. برای ما، معتبر و قابل اعتماد بودن قاعده اول است».

منبع: کاوشگران روابط عمومی

/ 1 نظر / 8 بازدید