هفت هدف برای شنیدن مخاطبان در رسانه‌های اجتماعی

اما شما باید به چه چیزی گوش دهید؟ گفتن اینکه گوش دادن اهمیت دارد بسیار آسان است ـ اما تعیین اهداف برای آن گوش دادن کمی مشکل‌تر هستند.

"لورن فریدمن "(Lauren Freedman) سخنگوی شرکت  E-tailingو رییس توانایی‌های اجتماعی شرکت Adobe ، هفت هدف متفاوت برای گوش دادن به مخاطبان در رسانه‌های اجتماعی را به اشتراک می‌گذارد:

رادار: سیستم هشدار اولیه درباره کیفیت محصول و یا موضوعات خدماتی

یادگیری: یادگیری کلمات کلیدی که مشتریان به کار می‌برند جهت تنظیم پارامترهای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO ) و بازاریابی موتورهای جستجو (SEM )

ردیابی: ردیابی مکالمات از طریق چرخه زندگی کمپین‌های مختلف

شناسایی: شناسایی سایت‌ها، عقاید کلیدی افراد تاثیر گذار سابق و همتایان برای ایجاد تعامل

حمایت: ارایه اطلاعات یا پاسخ به سوالات در جاهایی که مصرف کنندگان آنلاین هستند مانند فروم‌ها

اندیشه پردازی: دستیابی به ایده‌های تازه برای نوآوری در محصولات، خدمات و بازاریابی

ارتباط: برقراری ارتباط با تاثیر گذاران صنعت و ساختن روابط با آن ها

/ 1 نظر / 7 بازدید