رویکردهای شگفت انگیز در استراتژی بازاریابی محتوا

1. وبلاگ نویسی
داشتن وبلاگی برای خود که بر روی وب سایت خودتان قرار گرفته باشد، تضمین کاملی برای افزایش ترافیک و نشان دادن تخصص شما در منطقه خودتان است. وبلاگ شما پلت فرمی است برای بحث در مورد نکات موضوعی و واکنش نسبت به روندها و وقایعی که اتفاق می‌افتد. اگر شما به تولید چیزهای مفید بپردازید، مخاطبانتان بارها و بارها بازگشته و به اشتراک گذاری محتوا خواهند پرداخت و مطمئن خواهند بود که این محتوا تا دور دست‌ها سفر می‌کند و تا جایی که ممکن است گسترده می‌شود.

 2. رسانه های اجتماعی
محتوای قانع کننده، کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی موفق را هدایت می‌کند و با لحاظ کردن مخاطبان به عنوان بخشی از داستانی که می‌گویید، می‌توانید همهمه‌های پیرامون نام تجاری خود ایجاد کنید. از هر 10 کاربر توییتر و فیس بوک، شش نفر بیان کردند که آنها به احتمال بسیار برندی را توصیه می‌کنند که خودشان دنبال می‌کنند و به طور مرتب با آن در ارتباط هستند. بنابراین هنگامی که ادغام به گسترش شبکه‌های خود می‌کنید؛ تعامل و ارتباط متقابل با مخاطبانتان حیاتی و سرنوشت ساز است.

 3. به روز رسانی تحت نظر
دیگر تبلیغات به تنهایی آن را قطع نمی‌کند. محتوای تحت نظر، راهی برای حرکت به سمت جلو است و شما را قادر می‌سازد تا محتوای خود را برای جمعیتی خاص ارایه دهید. به جای اینکه به سادگی یک پیام برند را طرح‌ریزی کنید، به روز رسانی تحت نظر به شما فرصتی برای ارایه چیزهای بیشتر می‌دهد. این می‌تواند بخشی از محتوا، یک گزارش معتبر یا یک اینفوگرافیک ـ برخی چیزهای مفید، بینش‌آفرین، اطلاع رسان و مرتبط باشد، همه اینها ترافیک سایت و یا پلت فرم اجتماعی شما را بالا می‌برند. چه کسی این را نمی‌خواهد؟

 4. ویدئو و سایر محتوای دیداری
تصاویر جزیی از محتوای تعیین‌کننده را تشکیل می‌دهند هنگامی که شما در حال انتخاب آن چیزی هستید که در سراسر پلت فرم اجتماعی پی‌گیری می‌کنید. محتوای دیداری مناسبی را برای صحنه‌ای که دارید به اشتراک می‌گذارید، انتخاب کنید چه آن چیز تصویر باشد، یا ویدیو، اینفوگرافیک و یا انیمیشن ـ و شما خواهید دید که سطح تعامل مخاطبان افزایش می‌یابد. بنا بر اعلام شرکت سیسکو سیستم(Cisco System ) تا سال 2017، اشتراک گذاری ویدیو محاسبه ترافیک اینترنت نزدیک به 70 درصد کل مصرف کنندگان را تشکیل خواهد داد. بنابراین فیلم و ویدیو بخشی از پازل محتوا است که نمی‌تواند نادیده گرفته شود. به یاد داشته باشید که ویدئوها را در راستای بازاریابی محتوا کوتاه و جذاب بسازید .  

5. بازاریابی مستقیم
تعامل به طور مستقیم با بازار خود از طریق ارسال ایمیل و یا خبرنامه قطعا هنوز از بین نرفته است اگر این عناصربا دقت تولید شوند و با عناصر ذکر شده در بالا ترکیب شوند. ارتباط به طور مداوم با مشتریان وفادار و آینده نگر و پاداش دادن چیزهای منحصر به فرد و شخصی به آنها، به عنوان یک درمان تلقی خواهد شد. ایمیل‌های عمومی که فریاد می‌زنند آگهی و تبلیغات از بین نخواهند رفت، بلکه ممکن است نادیده گرفته شوند. محتوایی که ایجاد می‌کنید باید با این رویکرد ادغام شود و چیزی بیش از تنها یک ایمیل ساده ارایه دهد.  
بازاریابی محتوا بسیار با بازاریابی که ما را هدف حملات خود در هر دقیقه و در هر روز قرار می‌دهد، فاصله دارد. بنابراین می‌توان گفت که بازاریابی محتوا، بازاریابی برای امروز و فردا است. این پنج عنصر را با هم ترکیب کنید تا استراتژی محتوا شما برای شروع پرواز آماده شود.

منبع: کاوشگران روابط عمومی

/ 0 نظر / 12 بازدید