POETS – چشم اندازی نو به دنیای رسانه‌ها

در جهان امروز به دلیل واقع شدن در عصر دیجیتال و گسترش فضای وب، انواع و اشکال جدیدی از رسانه‌ها ظهور کرده‌اند که ما را در عرصه رسانه‌ها دچار بازتعریف کرده و با دسته‌بندی جدیدی از رسانه‌ها به نام «رسانه‌های درآمدزا، شخصی، پولی، تجاری و اشتراکی» مواجه شده‌ایم که در فضای بازاریابی تعاملی امروز بسیار محبوب شده‌اند.

یک روش آسان برای درک و به خاطر سپردن تفاوت‌های موجود در چشم انداز رسانه‌ها کلمه‌ای است در موضوع ارتباطات که از ترکیب حرف اول پنج کلمه دیگر به دست آمده است: (POETS) (Paid,Owned, Earned,Traded, Shared).

برای مطالعه ادامه مطلب به اینجا مراجعه نمایید

/ 0 نظر / 9 بازدید